Weblabor hétvége

Múlt hétvégén a weblabor-os csapat magjával egy jó kis összejövetelen vettünk részt. Mindenki nagyon élvezte a dolgot, és szerintem is nagyon frankó volt. A drága feleségem is jól érezte magát hála a Granc család gyerekhadának. Volt itt minden ami egy ilyen alkalomhoz kell.

A péntek este a kellemes utazással (Csányi András jóvoltából) kezdődött, majd miután megérkezünk Tihanyra, és megtaláltuk a szállásunkat nekifogtunk a vacsora elkészítésének. Fincsi kis paprikás kruplit sikerült összeröffentenünk a bográcsban, melynek készítése és elfogyasztása közben jókat dumáltunk, sztorizgattunk, (szinte) mindenféle szakmai téma nélkül.

Másnap reggel bevásárlás, majd hideg reggeli. Miután mindenki kényelmesen megreggelizett (egyeseknek még a felkelés sem volt egyszerű), és a csajok elmentek kirándulni, elkezdünk egy kisebb szakmai beszélgetést (Perl 6 és CMS témakörben). Miután a lányok visszajöttek, és mi is befejeztük a beszélgetést elmentünk ebédelni. Hát nem mondom, ettem már rosszabbat, meg drágábban, de ez így összességében nem volt jó. Ebéd után kicsit szétszéledtünk, én Orsy-val a maggal elindultunk sétára, megnéztük a gejzírkúpokat (különböző élősködők - szúnyogok, böglyök - támadása tüzében), majd visszatértünk a szállásra. Innen a többiek elindultak a Barát lakhoz, én asszonnyal inkább az alvás mellett döntöttem.

Ébredés után elkezdtük a vacsora elkészítését, ami gulyás leves-nek éndult, és véleményem szerint sikeresen hajtottuk végre a feladatot (talán kevés só került bele, de ez utólag pótolható volt). Vacsora után képnézegetés, vicces Star Wars videók nézegetése zárta a napot.

Vasárnap reggel a tegnap megmaradt hideg élelmet termelük be, de a csapat nagyrésze eddigre már szétszéledt. Reggeli után lementünk a Balatonra, ahol úszkáltunk, napoztunk, olvastunk - ki-ki saját igényei szerint -, majd onnan indultunk hazafelé.